Ik zie het zitten!

Voila, de eerste schooldag zit erop. En het was al erg leuk! Vanmorgen was ik wel een beetje zenuwachtig om al die nieuwe gezichten te zien, maar het viel erg goed mee.

Ik zie dit jaar echt heel goed zitten! Mijn lesjes voorbereiden doe ik met plezier, ook al zal het nog hard werken worden.

Dit weekend hebben we Ikea geplunderd en de rommelmarkt in Ekeren afgeschuimd. Zo heb ik al heel wat speelgoed voor mijn klasje bijeen gevonden. Als je per toeval thuis nog een garage, parels of kralen, en ander bruikbaar speelgoed hebt liggen, mag je me altijd contacteren. Ik kan het immers misschien wel heel goed gebruiken.

Allez op naar een goede, leuke week op school!

BTW ik hou superveel van stefan en ben hem heel dankbaar dat hij me zo steunt en zoveel voor me doet. BEDANKT

Comments are closed.

