Workshop in Wenen

Twee en een halve dag in Wenen gezeten en genoten van elke minuut die ik vrij had. Jammer genoeg was die tijd zeer beperkt, en heb ik dus weinig kunnen zien van Wenen zelf. De IZD Tower waar de Oracle workshop doorging weet ik nu liggen, net zoals de VN-gebouwen.

Cursus:

De cursus/workshop was een 2 dagen hands-on training in het Federation product van Oracle. Het was zeer zeker de moeite alleen al om een ander product te leren kennen.

Hotel:

Clima City hotel is een zeer goed prijs/kwaliteit hotel. Alleen jammer genoeg dat het wireless niet tot op de kamer kwam (Dit is geen klacht op het hotel want dit was aangegeven op de site(s)). Het ontbijt was goed verzorgd, misschien een beetje te weinig variatie.

Restaurants:

De namen ben ik vergeten (ik zal dit updaten als ik mijn rekeningen kan bekijken) maar de 2 restaurants die ik bezocht waren geen hoogschieters… Jammer genoeg. Waarschijnlijk zullen er vele goede restaurants zijn in Wenen maar ik heb ze niet gevonden.

Al bij al heb ik genoten van deze kleine onderbreking ook al heb ik veel binnen gezeten. Zeker goed om te onthouden als Kristl en ik nog eens een city-trip willen boeken!

Comments are closed.

